Skype nõustamise kasutus- ja maksetingimused


Skype nõustamisele saab registreeruda meili

info.tasakaal@gmail.com

teel või helistades 53 480 777 (tööpäeviti 9.00-18.00).

Meili teel registreerudes palume:
1. Tutvuda alljärgnevate kasutus- ja maksetingimustega ning Minu Tasakaal MTÜ teenuste kasutamise üldtingimustega. 
2. Panna kirja paar ajavahemikku, mis Sulle nõustamiseks sobivad.
3. Soovi korral lisada nõustaja nimi.
4. Panna kirja oma Skype nimi, mille kaudu soovid nõustamisel osaleda.

Nõustamise ajavahemik: 10.00-19.00
Keeled: eesti, vene, inglise, soome
Nõustamiskorra pikkus: 45 min

Teenuse kasutamine:

  1. Pärast teenuse eest tasumist saadetakse Sulle broneeringu kinnitus koos Skype nõustaja Skype-nimega. 

  2. Lisa oma Skype kontole valitud nõustaja Skype'i kontakt.

  3. Nõustaja kinnitab Sinu kontakti hiljemalt nõustamise alguseks.

  4. Broneeritud ajal vali endale sobiv püsiva internetiühendusega koht, kus saad segamatult nõustajaga vestelda. Nõustaja võtab Sinuga broneeritud ajal Skype'i teel ühendust. 

  5. Nõustamisaega hakatakse arvestama hetkest, mil ühendus on kvaliteetselt loodud.

  6. Nõustamist saab Skype teel teha reaalajas vastavalt soovile nii video ja kõnega, kui ainult kõnega.

Soovitused:

  • Kontrolli eelnevalt, et Sul oleks nõustamise ajaks püsiv internetiühendus.

  • Kontrolli, et Sinu arvutis olev Skype töötab ning ei ole tehnilisi probleeme.

  • Vajadusel laadi Skype alla siit

    • Kui soovid nõustamise ajal kasutada heli ja videopilti, siis palun veendu eelnevalt selles, et see tehniliselt võimalik oleks.

    • Proovi luua võimalikult privaatne keskkond, et sessiooni ajal ei oleks segavaid tegureid, mis võivad nõustamise tulemuslikkust ning keskendumisvõimet segada.

    • Nõustamise ajal palume Sul oma telefon seadistada „hääletuks“ või võimalusel välja lülitada.

    • Sinu poolt broneeritud ajal võtab nõustaja Sinuga esmalt ise ühendust. Selleks palume kindlasti veenduda, et broneerimisel meile edastatud Skype aadress oleks korrektne.

    • Juhul, kui nõustajal ei õnnestu Sinuga Skype teel mingil põhjusel ühendust saada, siis toimub korduskõne 5 minuti möödudes. Kui nõustajal ei õnnestu Skype teel Sinuga ühendust saada, palume Sul broneeritud aja jooksul ise temaga proovida ühendust võtta.

    Turvalisus

    Pangaülekandeid kontrollib administraator, kes ei avalda Sinu isikuandmeid nõustajale. Hääle ja video nõustamisest ei tehta ühtegi salvestust.

    Teenuse eest tasumine:

    Teenuse eest saab tasuda arve alusel pangaülekandega enne nõustamissessiooni.

    1. Pärast telefoni või meili teel teenuse/nõustamisaja broneerimist saadetakse Sinu meilile arve, mille palume tasuda hiljemalt 24 tundi enne teenuse toimumist/nõustamisaega.

    2. Pärast makse laekumist saadetakse Sinu meilile broneeringu kinnitus koos kuupäeva, kellaaja ja nõustaja nimega.  

    3. Juhul, kui selgub, et esialgu kokkulepitud aeg siiski ei sobi ning pead selle tühistama, siis teavita sellest meiliaadressil  info.tasakaal@gmail.com. Kui tühistad broneeringu tööpäeval 24 tundi enne broneeritud aega, siis makstame raha 100% tagasi. Raha tagastame pangaülekandega samale kontole, kust raha kandsid. Kui teavitad meid hiljem, kui tööpäeval vähemalt 24h enne broneeritud aega, siis makstud raha ei tagastata. Kui soovid kokkulepitud aega muuta, tee seda samuti 24 tundi enne broneeritud aega. Sel juhul raha tagasi ei maksta.